hår & borste


Hola mina fluppar!
tro det eller ej, men första gången sen den åttonde februari satte jag mig på en ganska tom buss. den brummade iväg till vällingby där jag tänkte försöka hitta en för en gångs skull - bra hårborste. gick efter lite om och men. är en riktigt dålig hårborstare när det kommer till mitt egna hår. därför kan jag lite genant erkänna att jag inte ägt ett egen hårborste på flera år.. de jag haft som mindre har jag väl fått av mamma. så idag är första gången jag köper en egen, hah. tänkte att jag måste ju ta hand om mitt nya fina hår nu.. köpte ju även det där "dry shampoo" som de tipsade om på frisörsalongen i söndags. har hört talas om det tidigare, men aldrig varit någon användare av det. men idag har jag prövat, det verkar lovande!

sprang förbi apoteket och smsade lite med fru hagberg till storebror. alla sitter spänt och väntar på besked från läkarna, men nu går det ju inte att göra så mycket mer än att proppa i sig mat, hålla sig över ytan och invänta torsdagsmorgonen..

m&m sprattlar på där nere.. mormor fick precis något smärtstillande där mannen sin stödjande sa några ord om att "snart verkar den nog, då känns det bättre ska du se". sen kom morfar ut till mig där jag satt och fotade lite i soffan. hej och hå, dagarna går. dock inte snabbt.. och nu blir det väl bara sängen för mig resten av dagen..


Postat av: sofia

Dom är ännu sötare inuti ;)



Du får komma med ett utlåtande sedan ang shampot!

åhå så mysigt att läsa kalle anka.. jag hittade i höstas massor med kalle anka och bamse, samt minhäst/wendy etc när jag städade :D Kul att läsa igenom igen haha! Men tycker minsann att det var vääldigt dåligt att du inte fick någon present.

2012-02-17 @ 23:38:00
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: