happy !


Hej alla glada! :)
jag är glad just nu och tänkte dela med mig lite. solen skiner och jag har precis gjort ett minst sagt efterlängtat besök hos frisören. sidecuten är borta, färgen mörk och håret längre. hur bra som helst! känns som mitt vanliga hår som jag så länge saknat, i över tre år. lite hallelulejah-moment för mig nu. känner mig så hemma, så nöjd! mitt hår! [jaja. ironiskt sätt är det ju faktiskt inte mitt hår.. hah.]
har så länge jag kan minnas hållt mig borta från människor med saxar. kämpade som bara den med att låta luggen få växa ut i grundskolan. mamma som visste sin mening, fick frisören till att klippa av den till halva pannan. fy, sen dess har jag klippt mitt hår själv, utom en-två gånger. andra gången för en två år sen. men nu så, nu vet jag att dem kan igen! :D sudda sudda bort hårsalongs-fobierna.

fick en liten fin stund med pappa också. trots två trötta zoombies tog vi oss in till rätt ställe med även tiden i sin rätta ände. blev en fika på seveneleven. eller ja, kaffe & bulle för den enda och cola zero & läkerol för den andra. suuuck.
But still - I'm happyhappyhappy!


Postat av: sofia

åh du är såå snygg!



Du är så KLOK! Men det är en sak att veta mycket och ha insikt, och faktiskt leva efter det.. Dags att leva, eller vad säger du? Det går inte i en kropp som lider.

försök stänga av, blunda för förändringen. Förändring är ett måste och krav, för att klara av livet. Tråkigt va?; man kan inte leva i en plågad kropp!

du är så galet vacker, DU, inte din kropp. den är det bara du som fokuserar på. Fina du <3

2012-02-12 @ 15:51:11
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: sofia

ps. nästa gång blir det bulle? :)

2012-02-12 @ 15:57:58
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: linnea

Om du insåg hur VACKER du är!!

2012-02-12 @ 17:36:17
URL: http://linneahs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: