håll [vänster] tumme ! ;)


uuääh.
mjölken är svår och det blir inte de invanda två kopparna, inte. känslan av gnagande bävertänder blandat med mental förberedelse och utmattande tankar handlande om övertygelse VIA det sunda förnuftet - gör mig trött. matmässigt tar det över nu på kvällen och jag borde egentligen pressa i mig allt vad jag kan innan den omanipulerande vägens siffror. som ska visa 1kg+. himla tjat av mig.. lite mycket sifferfokus tror jag allt.. men det spelar ingen roll, jag kan inte göra mycket mer än att kämpa. ett kilo hit eller dit gör ingen större skillnad i huvudet - just nu. jag måste finna lite sömn nu, innan jag går i taket och förblir vaken en tredje natt. Herre min skapare vad jag INTE förstår mig på dessa känslomässiga virrovarven ibland.

kvällen gjordes dock lite bättre av en nästintill våldgästande amanda. [ja, jag FÅR kalla det så när smset "jag är påväg till dig nu" inte är disskuterbart trots det lite torra svaret; "spelar väl ingen roll vad jag svarar, I guess?"].
men hon är klok som en riktig gammal farfarUV och är en stor bidragande faktor till vilseledandet av dumma tankar. jag är oerhört tacksam över att jag har henne - oerhört tacksam över ALLA mina vänner. och väldigt skeptisk till deras frågan om ork, jag menar .. vem orkar med en sådan som jag? speciellt med mina destruktiva beteende som mest resulterar i egocentriska och tärande handlingar? nog om det, hon säger att nu börjar kampen igen, spelar ingen roll att jag gått runt med inläggnings"hot" i ett år. spelar ingen roll vad jag tänkte och hur jag agerade då, jag var inte redo. nu pressar jag mig till att bli redo för att någonsin kunna få tillbaka mitt liv.

förresten. alla hjärtans dag imorgon! - kan ju hoppas på att det kan betyda något. en bra dag helt enkelt kanske? innehållande RÄTT beslut och inte styrda av ännu mer ätstört tänkande. nej ush och fy - dags att jobba bort nu! jäkla hattande i mina tankar ?!...

men.. håll en tumme [vänster förlitar jag mig mest på] inför imorgon. scared to death.
PS. morfar har söt som han är - försätt oss med ett givet förråd inför morgondagen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: