Före / Efter


goood mooorgoon! '
samtal från pappa som frågade efter sällskap till en IKEA-trip. lite dragning mellan två parter då jag vid samma tidpunkt blev erbjuden att följa med mamma till ICA Viksjö etfer frukost. Det blev IKEA. pappa 'chockades' över den sena tiden på dygnet för frukostätande och sa att jag skulle rappa på, "ja, jag behöver ju inte äta..", sa jag med ironi. Ett inte fullt så roande Hmpf fråna andra sidan ända tills han kom på att nyvaken som jag misstänkte han vara - hade inte pappa heller ätit frukost. hah. dagen är räddad, jag har en heeel inköpslista inför IKEA och nya rummet!

min grishylla blev ju som tidigarenämnt klar och gris-fylld. mycket fin även i dagsljus. ser nästan ut som fler nu.. här kommer en "för & efter" - bild för de som är intresserade :) ha en bäst dag med fint skinande solen denna måndag!



Hur fick jag plats?!..

Postat av: sofia

Gudars vilken söt grissamling du har :D

haha.. "jag behöver ju inte äta..." ironi har används många gånger i stressade stunder här hemma. Det brukar även lätta upp stämningen. Tror jag på något sätt måste skämta om det sjuka, för att öht orka gå vidare.

2012-02-20 @ 20:06:10
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oh, ja, dom är underbara med sin tjocka rumpa, balettskorna och trynet i vädret=) Den där.. hum, randigskrynkliga som sitter högt upp på efterbilden.. min mamma har en liten sådan=) Göte heter han.

2012-02-20 @ 23:14:14
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: