Eyes are Windows to the Soul


Woohoow! det var en hälsningsfras om ni inte förstod det, hah.
Sitter och tittar på "Livet blir bättre", ett bra program det där. tittade med mamma på Sanna Bråding förra veckan. herregud. började gråta vid talet. kände igen mig så mycket i hela berättelsen och mamma kände igen så många ord av mina i hennes. när hon pratade om känslor, ätstörningar och ångest..

Bara tagit det lungt nu, fixat de där två sista checkpunkterna från förra inlägget också :) sitter nog kvar i sängen och inväntar någon timme innan sömntablett - upp tidigt imorgon och iväg till Capio. hej & hå.. pappa lugnar mig..
Se om jag tittar in senare :) annars GODERNATTER på er!

Lite mobilbilder i väntan på pappa och Preembesök. :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: