Don't worry - be happy ☮


hallådär köblåbääär! :)
sitter med "Don't worry be happy" muggen med vitt innehåll och sugrörssked.  så fiiiiin sååå.
jisses vad trött och seg jag blev av medicinen, precis som hon sa. ush - gillar iiiiinteee tabletter. inte ens alvedon eller ipreen när man är "påriktigt" sjuk.. denna effekt var ju värst också, hualigen. men ska INTE klaga. hah..

somnade nästan, så hann inte riktigt med det där med foto innan solen försvann ner någon annan stans. hittade dock lite bilder på minneskortet som jag rörde till lite. måste komma ihåg att rensa det där kortet snart..

jag ska nog vika mig mot månen & John Blund snart. hoppas att ni alla haft en bra dag i solen!  hur fint som helst! VÅÅÅR.

lillebror verkar må bättre också. bad i poolen och slapp i varma vädret, skönt!
Godnatt sen! :)

när vi nu ändå ska bekanta oss med mat och sånt; ..

mammas jultallrick från 24/12-11


varm välkomadrinkdrink a lá samma datum.

[verkligen random-bilder, hah. men från en bra och minnesvärd dag med underbar familj!] :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: