dem har ringt nu..


godermorgon !..
ögonen slocknade om tjugotva gånger under den lilla stund jag tvingades vara vaken vid åtta. men nu finns nya sömnisar på apoteket så att jag klarar mig ett tag till. skyldig pappa två stycken också, hah.

dem har ringt nu.. nästa Torsdag klockan 10.00 ska jag på ett 'bedömningssamtal' hos överläkaren på Capio. känslorna är många. är glad för att de hade någon form av näraliggande datum på vad som helst. att de kan ta emot mig och vill se vart jag står, en egen bedömning. jag var rädd för att jag det skulle vara ett tvärt nej och bilarna fick köra mot psyk. nu vet jag ju inte alls hur väntetiden är på Capio, men det känns inte helthelt omöjligt. jag tänker nog på förra gången när jag var där och i princip bara kunde vända om för tandborsten. men det kanske bara var en ren tillfällighet.. peppar peppar. känns i varje fall lite lugnare. att i varje fall veta att inget kommer hända innan torsdag och det är upp till en själv på riktigt att hålla sig på benen tills dess. nu; mot apoteket..

trying to keep my head up high!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: