cirkus


Oupsiii, vet inte alls vad som hände med bloggningen idag, heh. men massvis med bilder är tagna och väntar på att publiceras, bra va? nu har jag trots eftermiddagens fallande mörker. :-)

Lyssnar på Brolle Jr, himla bra. mamma har agerat hemfrisörska och tvättat sin mors hår, medan den sistnämnda mest oroat sig för morfars till synes obekväma sits i ett försök att hjälpa sin inte allt för atletiskt rörliga fru med en hand eller två. inte världens roligaste syn - man måste få skratta lite, hihi. ;)

ska bara fixa klart den här lilla yoghurten jag glömt bort, men mamma inte var sen att påminna om....
min lilla morgon "kopp" som jag för det mesta beskriver med "massvis av te med honung" :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: