Choklad och glasögon


Tjohooo-jaa-jaa!
mår ni braa? här borta bakom drapperiet är allt bra! [nepps inte hunnit dra upp dem än..]. har precis slurpat te med honung + en såndär miniyoghurt, blåbäär idag. men jag säger det igen, trött blev man efter de där himla tabletterna. huvudet bombar på, men jag vet inte riktigt om den fungerar så himla spciellt bra på ångesten..?

hur som haver, mamma slet upp mig innan hon åkte till jobbet. mitt i allt ringer överläkaren från Capio och säger att hon skrivit ut näringsdrycker. så sent som igår frågade hon mig vilka smaker jag gillade bäst, mitt svar var; "tänk såhär - vad som helst UTOM choklad. den klarar jag inte av!" dock vet jag inte hur mycket det svaret betydde när hon idag skrev ut HELA ransonen med cappuccino och choklad(!!). SUCK! jaja..

wwwow.. jag kommer somna igen., men kommer tillbaka seeeeen :) CIAO.
PS. kom ju på att jag inte visat mina nya glasögon än :)


Postat av: sofia

ja, det är ju just typsikt när det blir miss med näringsdrycker :P Men kolla upp ifall det går att byta, det brukar göra det ibland!



Du tar väldigt fina bilder :D

2012-02-24 @ 20:12:33
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: