bryta mönster


Tjohoo-jaja! eller nu kan vi för en gångs skull faktiskt säga "GODMORGON", trots att jag inte delar ert uppvaknande av väckarklockan. vem behöver väckarklocka när man ändå är vaken? baah.. börjar bli ett typiskt dåligt mönster av att vara vaken varannan natt. så kan vi ju inte ha det. enda possitiva är väl att istället för att sova bort en del av dagens mål, måste jag gå upp och få i mig lite energi efter att ha legat hela natten utan något energigivande,.
men nu har jag i varje fall varit nere och röjt lite i kylskåpet. samt fått med mig en kopp te med fruktansvärt mycket honung i.. hm.

apropå dåliga beteenden ströp jag ett sådant igårkväll. ni förstår.. mitt tillagande av varma mjölken sker i micron. det måste bubbla och så gör jag tre gånger. "tre pip" måste jag göra innan mjölken får tas ut.. men ja, inte idag. :)
kunde ju inte väcka mormor och morfar med alla dessa pip, hah. dock vet jag inte hur sovande dem är nu efter min morgonröjning istället.. :(

Postat av: sofia

bryta mönster, bra gjort! :) Det måste vara hiskeligt jobbigt att stå och vänta på pipet tre gånger ;) och mjölken måste ju ta ett tag innan den svalnar!

Får du peta bort sån där äckelpäckel skinn? ;)



ang bamsen frågade jag för sånadär söta små saker brukar oftast ha någon form av bakgrunds historia :D haha

kram på dig

2012-02-01 @ 14:48:30
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: