BILDER


helt värdelöst mycket tankar nu. försöker förvilla, tänka på annat. tog kameran och förflyttade mig en våning. mormor och morfar sov som två stockar i ett rum fyllt av julmusik, hah. vilserleder hjärnan och beundrade mina fina presenter från igår, lovade ju att visa när solen tittat fram, so here the come. :)
svart tshirt-topp med lite puff-axlar, parfym, duschgrej och ett litet skärp sen hennes år som liten knatte-Jennifer.


Postat av: sofia

Precis, vad har du att förlora? :) det finns bara att vinna!

Du är nog så redo du någonsin kan bli. vad är det för typ av avdelning? Är det samma ställe du var på sist? Finns det behandlingsplan och sådär eller är det mest fokus på att få in rätt rutiner i början?



Med min kämparmåndag.. Jo,, det .. GÅR.. ja, det går. Har varit vaken och allting. Försökt sysselsätta mig med diverse nödvändigheter. Men det är så jävla rörigt överallt och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.. Nu känner jag dock för att göra något roligt och ska kanske ge mig på typ cakepops! haha. Verkar som en bra idé :)

kram <3

2012-02-13 @ 14:48:41
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: