Ärtesoppis


woops woops!
himlans vad tiden går, lika förvånad ..och lättad.. varje kväll nu! det kursiva är mest ett jobbigt faktum men för mig själv ett litet bevis på att jag inte vill vara här. att en bra dag inte känns som en bra dag just på grund av det leverne jag lever. soo let's fix it! startar med inställning på nästa vecka samt en leverans på två kartonger ND som stod utanför mammas hus idag.

Direkt efter dagens handlande vart det som sagt mest vila och näring. lite köksaktiviteter i form av ärtsoppelagning. hah. DET är verkligen pappa i menyform! ;-) hoppade ner i ett skönt varmt bad i över en timme och nu är hela kroppen uppvärmd! Internet tog en paus från dagen - men har nu samlat nya krafter och rullar på igen.

jag ska invänta min blöta tidning på att torka, som jag råkade tappa ned i badkaret.. ouipsiidaysii.. !


Postat av: linnea

Du är starkt! Och duktig! Du kan jag vet det! Jobbigt nu, men jag är säker på att det kommer vara värt det i slutändan! Är det Capio i Upplands Väsby som gäller? Du verkar ha en så bra inställning nu så jag VET att du kommer ta dig igenom inläggningen också!



Kommer du att blogga även från Capio? :)



Tack tusen tack för alla fina kommentear och peppning! Gör mig manad att fortsätta kämp anär det är jobbigt.En sak jag undrade, hur ser ditt ätande ut nu innan Capio? Eller är det mest ND's nu? Förstår om du inte vill svara, ren nyfikenhet bara. :) KRAM!

2012-02-29 @ 07:37:50
URL: http://linneahs.wordpress.com
Postat av: karin

gott! :)

2012-02-29 @ 19:36:13
URL: http://raindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: