Veckan

Hej bloggen, som jag saknat min egna närvaro. Himla app som strular, men nu ska jag inte säga för mkt så att det trasslar till sig igen! ;)

Veckan har varit full med lite dittan och dattan. Den började med en måndag hemma efter en hemsk natt efter pepparkaksbaket.
Åkte till enheten på tisdag igen, tog prover och vikt. Förgyllde eftermiddagen med en tripp till fotografen, så himla kul! Kom hem 23.00, hade hur ont i magen som helst och var heeelt svullen. Tryckte lite och svapp så kom delar av lunchen upp, helt jävla sinnessjukt! Hur kan det komma upp efter ELVA TIMMAR?! Fattar ingenting.. Menmen, tiden i salongen var som vanligt bra :)
Kom som sagt hem sent så slocknade ganska snabbt sen..

Onsdagsmorgonen blev seg och började mindre bra, bråkade med både mamma och pappa från olika håll. Tänkte jävlas genom att inte gå till enheten alls, men kom efterhand på att det är bara mig själv jag förstör för, så tog mitt förnuft till fånga..

På kvällen mötte jag upp min kära vän i stan, vi gick på RFSL julfika-fest. Vi drack glögg, pepparkakor, vindruvor och julmust light. Lyssnade på orkester oxh framträdande + många fina människor!
Därefter åkte vi hem till henne och fortsatte julandan med glögg och stoppa i nejlikor i apelsiner. Myste och pratade om allt mellan himmel och jord!
La oss sent men tro det eller ej, jag kom upp imorse ;) jobbig dag på enheten, men gårdagen överglänste :)

Himla långt inlägg nu känner jag, hah. Orkade ni er igenom det? ;) ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: