studion, kista, julbak

tjollahopp i stugan! långdag idag med förmiddag på studion, eftermiddag i Kista och kväll hos mamma. studion var kul som vanligt :) kista med pappa var mest givande för mig då han köpte fyra julklappar och födelsedagspresenter till mig, hih! med mor min har jag bakat julgodis och tittat på TV. och eftersom att jag just haft sönder min fjärde eller femte micro i rad får jag nu inte använda den nya, därför fick jag endast en fisljummen vetekudde. typiskt. längtar tills eget boende och egna saker, så mycket lättare allt då! men sammanfattningsvis har dagen varit bra, sjukt fort har den gått. ska snart hem till pappa igen. sova tidigt och upp igen, iväääg till studion. fixa sista julklapparna efteråt om jag hinner :) i övrigt mår jag bra och är nöjd med vardagen :) längtar till jul med familjen, även om det känns lite jobbigt, eller mycket.. den där jävla maten förstör allt och jag tillåter den att göra det. fuck it. fuck me. måstegörangtåtdet. jag borde egentligen vara jättenöjd med julfirandet, att mina föräldrar, trots skilsmässa, kommer överrens så bra :) och kära bror med familj kommer också - wihoow. det enda som står oklart är nyår... trevlig kväll! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: