Känslan av någon som försvunnit..

Jag kan inte sova, en känsla jag har är så hemsk.
Tittar på bilder av mig själv på Facebook, känns som att jag tittar på någon som gått bort.. Vet inte varför, det har känts så förut.. Ger jag upp? Nej, men vad är det som händer?

Jag kan bara hoppas att det är en känsla av att mitt sjuka liv är passé.


Postat av: s

Jag tror det kan kännas så när man håller på går mot ett "annat jag".. Att dem gamla bilderna på sig själv inte är densamma man håller på bli. Och dessutom var man kanske helt uppslukad i ätstörningen på bilderna, och var ju egentligen inte sitt riktiga jag där då i vilket fall.

Så känner igen den där känslan av att titta på någon som dött, eller någon som är en helt annan person än sig själv.

2012-12-03 @ 13:05:39
Postat av: Em

Det låter som att du håller på att bli rejält less på ÄS.
Jag tror du omedvetet laddar kraft för att bli frisk på riktigt! Tror jag snart ser en vändning på din blogg. Ser fram meot den :-) Lycka till tjejen!

2012-12-03 @ 17:13:16
Postat av: Nicole

Men åh, vännen! Alla morgonens notifications var från dig, att du likeat mina bilder. Vad du gjorde mig glad! :)

2012-12-03 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: