Uppdatering !

Hej!
En vecka har snart gjort sitt och jag har knappt skrivit ngt här.. Veckan har varit jobbig men nu väntar belöning i form av permission. Mycket har ändå hänt;
I tisdags kväll var underbart fina Jennifer och cicci på besök <3 så länge sen jag träffade dem, hur fint som helst! Även om jag ogillar placeringen på mig..
Pepp pepp ut i livet!

I onsdags fick jag och Therese permis efter middagen för att titta på bio, snabba chash 2. En kväll jag sent kommer att glömma! <3

Vi har fått en ny patient vilket ledde till att jag fick byta säng så gårdagen spenderades mycket åt förflyttning av saker.. Men det gick bra :)

Idag har vi haft bildteori eller vad sjutton de nu kallar det. Man skulle skapa ngt utifrån ordet "blomma".. Blev ngn slags tavla.. 0ch imorse startase morgonen med att fira Therese som
Fyller hela 22år! Grattis!! Hon fick en liten present jag fixade förra helgen över permission :)
Nu är det lunchvila, 14.30 mellanmål sen åker jag med pappa på restaurangträning :)
Ha det bäst så återkommer jag snart ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: