Restaurangträning med pappa

Tjoho!
Igår kom pappa och hämtade mig efter 14.30 målet. Färdvägen blev en liten snurrig en med landning vid kista C. Där åt vi god middag och jag fick lite kläder & smycken av bästa pappan i världen :)
Jag åre någon räkwook och pappa lasagne, vi båda var nöjda med det vi t0g, och jag lyckades peta i mig lite även om ångestfaktorn var hög..

Efter lite affärer åkte vi hem, pappa skulle packa inför helgresa och jag gick till mamma där det blev kvällsmål, tårar och omfamning i tröst-försök ..
Idag vaknade jag till en ångestladdad frukost, men vi fixade det tillsammans med lite olika saker. Vi bakade bröd, plockade och skalade äpplen. Åkte till Elgiganten för att hämta ut min nu lagade dator, köpa HDMI kabel och ngn fjällen-grill. Justeja lunch innan det också :) sen mer äppelskalning, äppelbullar och äppelkakor..
Middag, promenad, kvällsmål och film senare är jag snart redo för säng!
Sov bäst :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: