not strong enough

 
riktigt jävla jobbig dag..
och som grädden på moset - riktigt jävla svullen.

om man inte skulle veta skulle jag nog få frågan om när min baby skulle anlända till jorden. både psykiskt och fysiskt jobbigt. jag orkar inte mer nu. jag har ingen motivation längre. jag vill bara inte, min hjärna är för hårt styrd.
jag kommer aldrig att ta mig ur detta helvete. en ständig kamp i för många år. friskheten för abstrakt för att känna att livet finns där. kroppen är stor, men huvudet är som en liten studsboll. i alla fall hjärnan. jävla LPT.
 
 

Postat av: Ids

Har följt din blogg ett tag nu utan att kommentera, tycker att du kämpat / kämpar på som bara den, det är inte lätt, men det måste vara värt det! Du har det skit nu, Du är kanske hårt styrd, men det är ju de som är meningen att du ska gå hjälp att komma ifrån! Våga! Sjukdommen har tagit för mkt, det är din tur att ta kommandot o kunna LEVA!

Här kommer en styrke-hälsning från en som följt och fakiskt tror på dig!

2012-08-12 @ 17:11:37
URL: http://Skeptisk.blogg.se
Postat av: Sanna

Kämpa på Denise! Du klarar det! <3

2012-08-12 @ 21:53:46
URL: http://larssonsannas.blogg.se
Postat av: Anonym

You are Strong enough!!!
As strong as you need to be!!!
Don't ask how I know - I just know it!!

2012-08-12 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: