mat med mamma

Hola *uppochnedvänt utropstecken*
idag har varit en helt okej dag. började med att jag själv fick lägga upp min mat på tallriken till frukost lunch, mellis och ja.. där blev klockan tre och mamma kom på besök. upp packning av kläder och diverse hudkrämer senare fick vi gå ut på gården för en halvtimmes promenad i sköna solen och friska luften. meningen var att hon skulle besöka mig i en timme.. som blev tre. för i planering av nya permissioner ingick mamma, så precis innan middagen föreslog min sjuksköterska att hon kunde äta här med mig. vilket jag med ett svagt godkännande gick med på. det är nämligen en typisk sak som jag gärna vill hinna förbereda mig inför, men det gick bra och nu har båda mina föräldrar varit med mig och ätit. dagen till ära, räkwook med sallad.  well done deds. ;) vi fortsatte med samtal om kommande permissioner i veckan, och kanske egen utgång, om de går igenom hos överläkaren. känns bra. bra att det går framåt och inte bakåt eller stilla liksom. :)
 
hoppas att det går lika bra hemma hos mamma som det gjorde hos pappa i helgen. vet att det kan bli lite "strängare" i detta hushåll vilket känns lite oroväckande, men det ska nog gå bra..
 
nu är det endast ett mål mat kvar för denna dag och efter det ska vi se film här på avdelningen.

Postat av: Cecilia

Vart ligger du inne någonstans ? :) Kämpa!!

Sv: Blir alltid såååå glad av att höra att man peppar till det friskare :) Skönt att man kan hjälpa till lite på traven.

Nej jag dricker inga ND´s utan kör på vanlig mat :) Dricker du ND´s?

KRAM

2012-08-05 @ 21:21:42
URL: http://vagenupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: