andra augusti

 
dagen började BLÄ och magontet vägrar verkligen att lägga sig. går på morfinbaserade preparat bara för att lyckas ta mig igenom dagen. lunchen var jättejobbig och jag spydde. typiskt. blod har även det kommit upp.. men men, undersökningar är ju gjorda och personalen fortsätter med att tala om för mig att det "inte är farligT" för att lugna. vvi får se vad morgondagens läkare säger..
 
eftermiddagen blev dock bättre då halv tre mellanmålet gick bra och solen höll i sig när jag fick gå ut med en behandlare + en patient ut och spela Kubb. vann en gång när jag spelade en mot två. ;) efter det sydde jag mig en vetekudde som jag tänkte mig skulle få premiär nu efter kvällsmålet. gud så skönt att dagen snart är över..
 
middagen var dock även den skitjobbig (ursäkta språket), men den stannade i alla fall i magen. lite sura uppstötningar, men fick medicin mot det. lite "babel" - tittning har vi även hunnit med även om jag satt med näsan i fotpallen framför fotöljen på grund av smärtan. men men, det kommer säkert flera tillfällen..
 
imorgon kommer pappa hit för samtal och middagsätning. sen beroende på vad doktorn säger kanske jag får permission imorgon efter middagen till lördag klockan tio (ND). *hoppashoppasHOPPAS* orkar inte med det här stället längre och måtte middagen går bra!
 
nu ska jag tillbaka till mitt rum och spela wordfeud med faster min :) trevlig kväll alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: