tisdag


hello!
seg dag men ska inte klaga, är ju hemma :)
inte gjort mycket alls idag mer än att äta och fota mat. bakat påskkakor, handlat med mamma och tittat på TV. lillebror ska iväg på skiva och jag saknar den tiden. hur morgonen därpå mest innehöll skratt i skolan av baksmällor och övertrötthet, heh..

rätt trött dag, både mentalt och psykiskt då doktorn inte gjorde det jag förväntade mig igår.. så som sagt, jag är kvar hemma. de ville inte ta bort katetern igår på grund av inflammationsrisk och att det var "dömt att misslyckas" om man drog ut den nu. tanken var att jag skulle tillbaka till enheten idag men så blidde inte fallet eftersom att jag inte är fri från dumsaken. överläkaren tyckte att jag skulle vara hemma ett par dagar efter torsdag, ser ut som att jag blir kvar hemma över påsk. känns dubbelt och lite utrdraget,, men jag vill ju vara hemma! det som är bra är att jag hinner vara med och fira pappa på hans födelsedag innan jag åker tillbaka :)

dagens sysselsättning;

två olika sorters flingor + granatäpple.


kyckling i ugn och potatis




mamma och lillebrors pannkakor



mitt bakande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: