påskägg


Hola amigosar ;)
min dag pinnar på, försöker att inte tänka så mycket. ännu mindre känna. vet dock inte hur bra jag lyckas med något av det, men man kan ju alltid försöka, hah.. worth trying. får istället fundera ut något bra sätt att få i mig 2-3L vatten utan att tycka om det. hoppas att all vätska räknas, för FunLight är jag ganska så mycket bättre på att slurpa.

mamma är hos mormor som fortfarande ligger på sjukhus.. hoppas att hon blir bättre snart. morfar är även han på ett sjukhus, men tror att han mår lite bättre. ush kan det inte vara nog med sådant här för familjen snart?
pappa och jag har varit på ICA och förberett lite inför hans födelsedag imorgon. tur i oturen att jag hinner vara med på den! har suttit och trixat lite med hans presenter - så jag är förberedd för en gång skull. pepparpeppar.

fick en tuff påskpresent i ett litet ägg av lillebror igår! och ett stort ett av mamma och pappa. :) så snälla alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: