När man tror att det är slut ..


När man tror att det är stopp slår det om till grönt. Eller i mitt fall rött. Blev skickad från enheten till närakuten igår, urinvägsinfektion har jag lyckats dra på mig så stackars mamma fick agera taxi till Apoteket för att hämta ut antibiotika, så nu plussar vi på lite i mesicinlådan, hah.. Verkar inte tåla många mediciner så nu vet jag inte vad som kmr härnäst. Tur i oturen att jag har svårt att vara seriös men blir jag inte kvitt katetern imorgon blir jag aaaaarrrrrrgggg!

Jag kan inte sova men nu gör vi ett nytt försök! Godnatt alla godhjärtade och pepp de människor!, jag menar det :) <3 tack <3


Postat av: Anonym

men usch,läst någr inlägg nu,.men tjejen,vad du råkar ut för......isch,va hemskt,...men det slår mej oxå hur du klarar det,helt otroligt.Du står pall mitt i allt.å Orkar...(för att du måste...men inte skulle behöva)

Hejjar på dej,krya på dej nu!

Å enheten skulle bara våga skicka hem dej igen!

Jisses...beundrar....

Kram

2012-04-23 @ 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: