well..


jag gör nog mer illa än nytta här i livet. begränsar mina föräldrar, ororar mina syskon och vänner. skär de som verkligen bryr sig i hjärtat. vem förtjänar att leva ens, om man gör så. jag har nog gjort så länge. för länge.

för bara en kort tid sedan kunde jag aldrig säga det vackraste ord här i världen, det mest laddade.
älska. älskling. älskade.

jag vet vad det betyder och jag vet vilka jag ärligt kan säga det till. även de jag gör illa. fan inte rätt, inte förtjänt.


Postat av: Hjärtat

Se det såhär - det tomrum inom dig som behöver fyllas finns där för att någon har missat att ge dig det du behövde - smärtan nu är utjämning - men du är på väg att fylla tomrummet nu - det fylls på hela tiden med kärlek och omtanke, men du ser det kanske inte. Du får kärlek från din omgivning, din mamma, din pappa, dina syskon, dina riktiga vänner. De älskar dig på rikigt! Deras hjärtan kommer att klappa för dig för alltid. Villkorslös kärlek! Du kan inte ha sönder en sådan kärlek! Och jag vet att den finns, jag ser den, för jag befinner mig i din närhet! För jag är din mamma! Lyckligt lottad med en fin dotter! En dotter med en fin själ, bara lite för mycket ledsen just nu... Ljuset finns där, bara du väljer att se det! Den modiga myran på grässtråt behöver en medhjälpare för att upptäcka världen... hon väntar på dig, för hon behöver dig för att våga klättra högre och utförska världen. Släpp taget om anorexin och ta emot alla hjälpande händer! Det blir bra!! Det blir bra tillslut älskade hjärtat mitt!

2011-09-10 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: