storkok


hej !
snabba ryck nu. ska snart tillbaka till jobbet. bussen går om .. 12minuter, aah.
igår verkade hela 3nätverket vara ur fuktionen och alla ägare av opperatören hade inkompatibla mobiler. suck.
åkte i varje fall till världens bästa J. efter jobbet, trots förkylningen som jag ändå bara vill ignorera. hah.
vi hade det hur mysigt som helst, började med köket - storkok på två olika matlådor - middag +  3 matlådor.
blev körrgryta & kassler i ugn med sås och massa ris. misstänker att det var gott. lilla söta J. gillade såsen iaf.
nu har jag även lärt min två recept som jag ska minnas då jag är ledig eller slutar tidigare en henne + ska träffa henne på kvällen efter jobben. jag är ju hemmafru, heh.
idag blir det 2,5h jobb när jag kommer tillbaka från rasten nu, sen Kista för att lämna tillbaka en tröja, efter det hem till J. kanske värma en matlåda till hennes middag och pluppa på BB-avsnitten. wii , Love it.

nu måste jag skynda mig iväg . hörs sen. ciao.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: