pooost ! :D


Go' kväll alleman !
precis varmt en kopp mjölk och fluppat i mig en sömnis, snart sova! jobbet gick bra och rullade på fram till stängning. varit lite trött hela dagen, dock inte sömnigt trött. fick även en liten snetändning på kvällens början.
orkarintegånärmarepådet.

blev däremot väldigt glad när jag fick syn på ett brunt brev i mitt nystädade rum. post är alltid kul, i synnerhet små tjocka sådana [sålänge det inte är någon himla faktura av något slag], i varje fall var det halsbandet som lottades ut bland läsarna i utav Elin i hennes blogg !! :) jätteglad blev jag, TACK Elin !! :D ♥

nej nu är det nog minsann sova, måste ju vara pigg till jobbet !  ...blä. tror den här mjölken var gammal..



Hah som sagt, det var full rulle på alla denna morgon innan moppen for genom huset. frullerullen stackarn blev till synes bortprioriterad..


Fina halsbandet !!
:D

Godernatter på er nu !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: