painting :)


goderkväll alleman!
hemkommen från storebror, nybadad och uppvärmd. perfekt. vi har nog hunnit med det mesta. jag & bror stod på ställningen och penslade allt på topp. brorsönerna [med 'farmor'] skulle på något vikinga-jippo. men hann inte riktigt med innan stängning, tyvärr.. 
sj'lv har man hunnit med att laga pyttipanna mellan målandet, jag menar - hungriga målarkillar, they need some. 
regnet har hållt i sig tills nu, vilket varit tur för det. en liten skur fick vi dock, men var över ganska snabbt. pew. 
hur som haver har dagen rullat på och varit rolig, like yesterday. och som tidigarenämnt är jag nybadad och sitter i mor mins [förlåt mamma] morgonrock, ska snart hoppa i kläder. en fin vän är påväg, så ikväll slipper vi ta sömnis innan 22 för att slippa all ångest och skit. :) ska ska jag nog ner och prata lite med lillebror och mamma. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: