need my beautysleep .


god kväll alla pigga & trötta !
efter ett bad och filmkväll hos grannen, är jag åter tillbaka i sängen. min andra kopp micromjölk står vid min sida tillsammans med en bit gurka + en sömnis i magen. snart blir det till att nanna kudden.
Hann inte läsa så många sidor i min nyinköpta tidning när jag badade, som mamma nu har snott. hah. men då har jag att bläddra i imorgon! :) mina hjärnceller arbetar sig till fördärvet för att komma på någon bra lösning. jag menar.. blir lite trött på att hålla upp tidningen efter en halvtimma, vill ju ha armar och händer under det varma vattnet. hah. gårdagens försök innehöll en frukostbricka. tänkte att den var lätt och kunde agera flytande bord på skummet, men icke. bricka & tidning sjönk .. hm hm .. ska fortsätta jobba på det..

nä nu är jag trött. godernatter på er allesammans ! :)


då min fina grismugg gått sönder i örat valde jag min andra fina. GLADmuggen. den är så fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: