mentally moonwalk


hej hopp i lingonskogen !
somnade visst inte vid nio - tiotiden igår, spelade 'alfapet' mot lillebror på mobilen, hah. det var roooliiiigt.
men tror minsann att jag föll in i John Blunds värd vid tolv, vaknade ganska många timmar senare, strax innan nio. hade tänkt gå upp och fixa lite ärenden INNAN jobbet, men så blidde det inte. slumrade till och vaknade tio.
tror jag behövde det, kom pigg och utvilad till jobbet, kändes bra. så idag är jag glad och lagom trött.
på en nivå som jag faktiskt kan förvänta sig av min kropp. jobb och saft hela dagarna, typ 2L men i varje fall.
man blir trött ..

men nu har jag paus och är hemma. när jag kommer tillbaka är det bara två timmar kvar, hoppas att de går snabbt. för ikväll ska jag träffa angelica. men först ett jääättteee varmt bad innan hon anländer. taggatagga.
imorgon Lördag blire minsann jobb igen.

Igår var jag hos Mia ju. orkar inte berätta, men det är jobbigt att vara där. tar inga glädjeskutt efteråt, MEN känslan är  ju som sagt possitiv. hon ger och hjälper mig mer än någon annan har gjort i detta., jag är tacksam.
Nu är det snart jobb igen, ska bara trycka i mig lite energi ..     hejdå på ett taaaag. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: