målning +äggis .


Hej alla !
igår var det målning heeeeeela dagen hos storebror. blev även mer målning för mig denna gång. men även tacos-paus, hundpromenad, studsmattehoppande och annat roligt hans med :) pappa och jag kom hem runt åtta-tiden tror jag. en annan dunkade rakt ner i sängen. fick en näringsdryck följt av en sömntablett innan 22.00. så jag har sovit en del om man säger så, vaknade 07.30 :) skönt att sova, skönt att komma upp i tid. dock är jag fortfarande trött,..hah.

har precis kokat ägg mumsigt nog, fick använda doften som väckarklocka åt pappa, funkade hur bra som helst, heh.
nu bär det snart av till ännu en dag av målning, wii :) bilder av det kommer senare ! ciiiiiaaaao.


iphonebild. men det går ju ganska bra :) ..kamera kamera kom till mig snaaaart .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: