♥ JempaDempaKväll


Godermorgon, hoppas allt står väl till med alla utamför min dörr. finns ingen annan än jag innanför, hah. Med det menar jag I N T E att jag att hoppas att jag inte mår bra, det hoppas jag varje dag.

Gårdagens jobbdag utlöpte lite annorlunda än de föregående. började som vanligt, men 12.50 kom P swichande förbi till parkeringen, plockade upp mig och rullade mot bromma flygplats. time to go back till Göteborg, minsann. 
Mitt uppdrag i det hela, mer än trevlig passagerare, var att plocka hem bilen från flygplatsen. parkerade på jobbet. vid stängning blev det tufftufftåg för mig och J, till mamma. parkera morfars bil och brumma tillbaka till hennes lilla fina våning i hennes bil. Sen blev det en sådan där bra kväll igen. 

Började med en salig blandning mellan hårfärgning och lagande av köttfärsås & spaghetti, hah. jag hackade lök och fräste köttfärs sinsemellan hon färgade sin utväxt. jag fick även en klutt på min rakade sida av skallen. :)

Efter det blev det fortsättningen av Breaking Bad. Lilla J. lovade mig att hålla sig vaken i åtminstone två avsnitt. tss. hon fuskade och tog till en energidryck, söta! hjälpte lite. hon somnade vid tolvslaget och en ny film sattes på i min ära, Cinderella man. tittade i exaaaaaakt 1h & 28min - det ska jag komma ihåg tills på Torsdag tror jag !
Kvällar som denna och gårdagens är bland de bästa jag vet, min fina ♥ 

Nu ska jag dricka upp min o,5L mugg med te & honung. sen byta om inför joooooooobb. eeeeeeeeetttt tttvvvåååå!



Postat av: Jennifer

Får bli mer energidryck idag då! Eller börja kolla på breaking bad tidigare helt enkelt, så klarar jag nog 2 avsnitt

2011-09-07 @ 16:31:20
Postat av: D



Hah ja! Fast vet inte om den hjälpte så mycken ;) fAst joe, kl tolv blev jag förvånad över iofs, hah :D snart slut på sesong ett!!

2011-09-07 @ 21:24:51
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: