I've been better. how are you ?


oj, tänkte säga 'god morgon' , men insåg ganska snabbt med hjälp av klockan i högra hörnet att morgonen är passerad.. men god eftermiddag kan vi ju ta istället då ! undra varför det inte heter 'god efterlunch' ?..

jaja, hur som haver vaknade jag trotts ledig dag upp runt halv åtta. inte roligt. men hade en bra kväll. var hos R. vi gick till filmaffären och hyrde fyra stycken komedier, varav vi han se en två stycken av. jag kollade upp tunnelbanan hem i tid, men somnade dovk efter en välbehövd massage. inte så bra då jag pratat med mamma i telefon och lät jättefull ..då jag var ganska inne i sömnstadiet. slutade med att mamma satte sig i bilen och hämtade hem mig. hah det är alltså så man fixar skjuts genom halva stan .. ;)

vi kom hem runt halv fyra på morgonen. jag värmde mjölk och gick och la mig. allt stannade i magen tack & lov.
även om jag vaknade tidigt drog jag ut min morgon och gick ner till köket först efter tolv. kokade ägg och tömde en miniyoghurt. lånade mammas kamera och fotade. var lite annorlunda gentemot min, men lika kul för det !

sitter fortfarande i sängen, ska snart förflytta mig till ett varm badkar. skönt. inväntar bara P. som är på ICA, där min badkars-tidning inhandlas. härliiiigt !
sålänge sitter jag här och klipper ut små bilder jag matat ut via skrivaren, på fotopapper. allt föreställer ätbara ting. försöker hitta inspiration. fina upplägg och bilder. måste ju börja försöka, på riktigt. måste lära mig vad en portion är, vad man kan äta och att det är både okej & normalt. en dag kommer jag väl att lära mig ..


jag suger rakt igenom på att laga mat. kan inte ens koka ägg, hah. halva är ju fasen utanför skalet redan här.. :p





den där lilla klutten på svarta tallriken är äggvita som smitit ifrån skalet under kokningen. fast det var gott !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: