Falukorv .


hallå där !
veet nii vaaad jag sitter meeed? hah ja, klockan är ju kväll så ni kan säkert gissa - varm mjölk! igår varen gammal & sur, men idag är den minsann ung & glad. dock fick jag slänga 1L oöppnad då den hinnit bli grinig.

Idag har jag varit relativt pigg under dagen, fick ta skjuts av pappa imorse då busskortet gick ut igår. efter 'tack för skjutsen', 'ses sen' och 'hejdå!' , erbjöd han sig att hämta mig efter stängning. ..men det glömde han bort. :P blev en liten promenixt hem i blåsten. Degat i soffan hela kvällen med te, honung & gurka. mums!

börjar få lite kameraabstinens. vill kunna lägga fram nytt knäckebröd med olika pålägg, frukt, mjölk, te & annat på fina sätt, fota & fixa lite. Lånade mamma och lillebrors middag och knäppte. men svårt med iphone i mörkret..
[hah, eller också är det bara jag som är lite nubie och behöver bra kvalité om det ska bli något..]






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: