Dusch + Aloevera


Tut i rutan! eller vad ni nu sitter och tittar in i, hah.
Jag har sovit som en stock. druckit av en aloevera-dryck jag fick av mamma + te med massa honung. så nu ska vi se om man får splutt på energin inför jobbet.

att jag har många dåliga ovanor behöver jag troligen inte tillkännage ..igen. en av de är den himla duschningen. speciellt på morgonen. har hört att det ska pigga upp, men nä. uschabusha. missförstå mig inte nu, jag får ju lov att duscha var och varannan morgon i varje fall. själva ståendet under varmt vatten kan ju vara skönt i sig, men just det där att ta klivet utanföööör värmen och in i någon gammal handduk.. nä hua, man är ju helt blöt ..

Kommer precis från det rinnande vattenfallet just nu, sitter i stor handduk, morgonrock och duntofflor.
ojoj, massa dusch-babbling, måste ju stiga upp härifrån sängen nuuuuu, jobbet om 1h juuuue. hejdå på er !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: