cut cut


G0DM0RG0N ! :)
H0w do u do this morning? nejdå, skojjade bara. svenska ska det vara och förbli ! Hej hej !

hunnit med mycket denna morgon tror jag minsann. vaknat hos J. draaaaagiiiiiitttt mig upp från soffan direkt i ett par kläder, slänga upp rycksäcken på axeln och ta djungelstigen ner till stora vägen. Jempilempi skulle promenera till jobbet idag, så jag följde henne som sagt till vägen innan jag hoppade på kära 541an hem.

surplat te och försökt ta ut en himla 'testel' ur håret. dvs, klippa bort ett nerhasat löshårsfäste. allt utom den slingan är fäst lite simpelt med ett knäppe, den där himlans jobbiga var fäst med nål och ..björntråd. en ganska så bra utmaning för mina fingrar. fick ta hjälp av saxen när jag såg att mitt vanliga hår blivit outlösliga dreads.. buhu. har numera en liten fjomp mitt på huvudet som inte är längre än knappa decimetern. växväx, snälla väääääxxx..

nä, nu ska jag minsann gå till badrummet och pluppa på lite smink, såhär kan vi iiiinnnnttteeee ha det. sen jobb :)
See you laateeer, krockodiiil. ;P


justeja! pappa lovade mig igår att hjälpa mig med en sak, en fin sådan. som betyder jättemycket just om han gör det. :) TACK PAPPA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: