You are never too Old. for anything ,.


hey era fladdrisar ! vid det här laget kan ni nog nästa [räkna ut] i varje fall mina 'tider', you know where Im at the moment. Yepp, hemma på rast :) hah. ska passa på att berätta om igår ;  ..

jo nu får ni höra att det var så att datumet var bokat för tatuering, jag och pappa . han hämtade mig efter jobbet och vi åkte på en gång. lite snurrigt med alla ombyggen + en dubbelbokning. men tatueraren var både snabb och bra, klar i ett nafs. snart blev det våran tur. pappa fick börja, en exakt kopia av sina självmålade fjädrar, fick han på överarmen. blev hur bra och fint som helst. tog ingen tid alls, men som sagt. SNYGGT !!
jag gjorde bara två små smileystjärnor på hals och nacke. två småttisar, men glada sådana. hah . blev bra-. pepparpeppar. mamma anser nog att vi är två galenpannor och att jag fått in herr far på något helt snurrigt. men nej, min pappa är tuff och världens bästa ! så det är så, faktiskt . Yepp Yepp. han är bäst.

förstå det här då; han är sextioSEX år fylldA och gjorde sin första tatuering. hah, hur bra som helst. fiiin ! 
jag tycker i varje fall att det var bra, tatueringen var inte bara handmålad utan också betydelsefull, även för mig.

Efter nålmålandet på arm, hals & nacke åkte vi förbi Sibylla, en tunnbrödsrulle blev middagen för papppa. jag snyltade på hans Cola. åkte förbi ICA, en annan fick springa in och leta reda på insmörjningsjox för pappas fjädrar + en laktosfriBLÅmjölk till min insomningsprocess. kom även ut med en PLOPP, pappas favoritis. :I)

nu ska jag snart till jobbet igen, Sen blir det hem till Jempis för att städa lägenheten, + diskning. hah. här kommer de två akutstädarna ;) lilla J. ♥



Min Coolis till Pappa får sin första nålning som avger en svart figur ♥



Middag på Rulle med en uppstickande brun grej i och gult fluff runtom.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: