Tur & Retur , Arlanda .


Godermorgon i solen !
morgonen startade lika tidigt, om inte tidigare - som igår. upp upp upp. 07.40 satt jag & mamma i bilen, redo att brumma iväg från staden. Färden hade sitt delmål vid arlanda och senare slutmålet hemma vid huset igen. ditvägen gick ju hur bra som helst. köer hit och köer dit, men inga felkörningar. mamma vet ju iofs hur man kör. men med mig bakom ratten vet man aldrig. hah.

satte mamma på flygplatsen och började min färd hem. en nytankad bil, hög musik och mer eller mindre tomt hus i några dagar + ett ICA kort. tjoflööööjt !  ..men man ska aldrig ropa HEJ, innan.. Vägen hem gick  fort som bara den, tills det att jag på höger sida såg min infart mot vällingby. OH NO. en motorväg har heller ingen plats för U-svängar om man säger så.. blev till att fortsätta framåt. hade ingen himla aning om vart jag kom. snacka om att jag kört bil denna morgon, hah. tur att jag tycker att det är kul åtminstone!! GPSen på mobilen är ju en smart liten detalj vid tillfällen som dessa, dock lyckades inte ens den lilla blinkande pluppen visa mig vägen hem.

tillslut hittade jag en skylt med sumbyberg, det kände jag minsann igen. sen var jag helt plötsligt hos mormor & morfar. en tur till bromma flyplats hann jag också med. "Flysta" tyckte jag mig se också. Efter det var jag i spånga. TILLSLUT hittade jag en skylt mot vällingby. Dock kom jag från helt fel håll, och förstod inte alls vart jag var. hah. svängde lite hit och dit och lyckades åka förbi V-by och hamnade i Nälsta. jahaja, tillbaka till spånga, SEN kom jag från ingenstans mitt in i vällingby centrum igen, hah. och därifrån hittar jag ju faktiskt ! 

hahah, Taxiförare ska jag nog inte söka jobb som .. nej, apropå jobb --> Time to goooo ! SEE YOOOU !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: