SiMhaLL


tjOo, !
jobbet är avslutat och nya 'Timer-utstämplingen' är mindre bra.. lönar sig inte direkt att vara effektiv och snabb, nej nej, här ska vi vara långsamma och räkna kassan i hundra år ? hah. nejdå, så himla farligt är det inte., men lite mysko är det alls.. fick i varje fall kärning hem av J. åkte förbi och plockade upp min kvarglömda jacka, som nu har varit minst överallt. mucho snällt ! hem - byta om - hoppa på nästa åktur, jakobsbergs simhall.

A. övar gärnet och behövde lite hjälp. satt med ett block och skrev ned hela två sidor. se där !! vid hennes dushning tänkte jag vara lite smart ocj värma upp en och annan kropp,. satte mig i bastun. fick dra av klädesplagg efter klädersplagg - haha, smarta jag. nu är jag i varje fall hemma, har tagit första koppen mjölk och ska be mamma om en liten vit sömnis - sen sova GOTT. jajjameeeen :) SLEEP TIGHT ALLEMAAAAN !



Jag i Bastuun ! hah . med block & penna i högsta hugg !!


'

Postat av: Anonym

Så sjukt vacker du är!!!

2011-10-20 @ 23:02:30
Postat av: Dedde



Tack du snälle .. :)

2011-10-21 @ 01:04:49
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: