PULS I HÖGVARV .


hejhoppIploppI .  hemma på 'lunch' again. skönt med lite vila emellanåt :) började dagen ganska tidigt. mamma har börjat jobba igen så jag var helt själv när jag vaknade, vilket var bra - ingen krock i badrummet, hah.
tog min lilla tid på mig innan jag hoppade in i bilen mot V-by. varr tvungen att fylla på busskortet, samt kolla ut en bra hårfärg, har ett nytt projekt på gång serrni. påbörjar nog det hela i helgen så vi får se hur det blir. aaah.

förresten.
glöm bort allt vad jag har sagt om söndags- och mångdagsångest. nu kör vi på JoBBånGest och panIIIIIk.
trodde att en tisdag skulle vara ganska lugn, ändå gått ett par dagar från den där himlans helgbravaden. icke.
inte kul alls och jag tror att jag nästintill vågar lova er, [utan att låta som att jag gjort värstavärsta tabben], skulle mina oanade tankar bekräftas vara sanna, jani. då går jag nog inte tillbaka till det jobbet, hah.   åh..

J. fick sätta två fingrar på min strupe, känna pulen. vi kan säga såhär - marathonlänger och MAXlopp; släng er i väggen. mina slag var som hårdrockarens pinnar mot trumduken. fy för i fasen ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: