Oh Sh!t It's Monday!


aloah. måndag morgon..har passerat. men dagen är allt kvar, hah. vaknade ovanligt pigg imorse och var uppe innan klocka nummer tre hade ringt. inte helt vanligt, men väldigt skönt. staplade ned till köket och vigde min första rörelse åt tekockar-på-knappen. kom på att vatten kokar bättre än luft, så fick röra mig lite till, mot kranen.

letade reda på min favoritsked - som jag efter lite sökande kom på befann sig i mitt rum, hah. förvirrat. hopp in i badrumet och på med jobbkläderna. ut mot garaget och brumma iväg mot beijer. första tiden bestod mest av kassa och upplockning av borrar, ska be dem beställa hem en massa borrar - fick tiden att bara snurra iväg. 
14.30 satte jag mig i lilla rödingen och rullade hem. om femton minuter är det dags att ta sig tillbaka. :) 
efter stängning bjuder kvällen på en sväng till vällingby, sen blir det minsann bara till att ta det lugnt, skönt ! .. 

ska för i övrigt visa er en snäcka jag hittade i en av mina gamla lådor. från när jag var liten och samlade på stenar, men tröck ner allt som gick i lådorna, varav en var fylld med sandiga snäckor, hah. Lillebror  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: