need some time alone .


hej alleman !
hemma på paus en timme från jobbet. varit uppe i många timmar nu, hah. imorgon blir det ännu en tidig morgon då jag ska skjutsa mor min till arlanda, se om man hittar hem sen bara.. ingen garanti där direkt !

nu vet jag varför jag är så himla surig också. de senaste dagarna har jag varit ganska glad vid möten med andra. men så fort jag kommit hem, oberoende tid - har jag varit lite väl taggig. det slog mig just varför.

mamma har varit hemma från jobbet nu i säkert över en vecka. VARENDA gång jag kommer hem från jobbet är hon hemma, i annat fall är lillebror det. alltid är det någon i huset. det gör mig galen. att aldrig få ha min egna tid utan att någon helt plötsligt kan slita upp dörren till mitt rum. gaaah. för många minnen dras upp, en äldre tids flashbacks. från mina yngre år. mamma var sjukskriven och pappa förtidspansionerad. de gnagde sönder varandra och min s.k. egentid existerade inte. det var bråk och stress, om varatannat och samtidigt. shosan.

så att skjutsa mamma till arlanda imorgon, för att sätta henne på ett plan till Frankrike - blir inga problem. det är inte för att jag inte tycker om hennes närvaro vid min. nej, det är situationen i hela sig. I need to be alone . att ALLTID ha någon som fladdrar runt mig ger mig en känsla av att vara strypt, stressad .. arg .  ciao !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: