mammasöndag !


hej era fluppar!
nu kommer bilderna som ett annat regn. mycket man missar på ett par dagar. men bättre sent än aldrig, right?
det är lite snurrigt. "har itne riktigt tid" med bloggen när jag mår bra, men skriver gärna ändå. mår jag sämst struntar jag i allt, därimed skrivandet. så, när skriver jag? när jag mår mellanbra och det mesta är OKej.
nu är allt okej. ganska bra faktiskt. eller det känns som lite slutet av en uppförsbacke. kämpa, men lättare då det snart är raksträcka. det känns bra. fixade just 1½ finn chrisp. den ena med kalkon och den andra med sallad. hann även med att göra en frukt&nötburk åt lillebror, eftersom att han faktiskt bad om nötter, hah :)

har varit i kista galleria med mamma idag. sprungit runt lite i affärer och mest bara varit med henne. passade på att åka förbi kistamässan, min kära faster har utställning denna helg. när vi kom dit hade hon sålt fyra tavlor. bra jobbat säger jag minsann! pappa mötte upp oss där. köpte två fina skulpturer, fåglar. hah, typiskt honom. på samma ställe hittade mamma en fin statuett avskapt två omfamnande människor - jättefint ! så lite har vi med oss hem. själv hittade jag, dock i gallerian - sugrör, nagellack, naglar, badskum och sömntabletter (hämtade på apoteket). + en tidning på hemvägen, heh.  mamma hittade ett par jättefina örhängen med svarta stenar :)
 nu är det snart baddags i nya skummet, för att senare ta en promenix med A. lugn kväll ikväll. bra va? :) skönt !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: