jävla äckel.


hejj alla undrande läsande. vet att jag inte sagt så många ord på senaste tiden. tror att skallen haft lite extra snurr på tankegångarna. inte alltid så bra, men idag mår jag i varje fall bättre och kan dela med mig av ett par ord.
kameran är som sagt tillbaka and I love it! kunde knäppa en liten bild på våran morgon gäst denna söndags förmiddag. ett rådjur som låg på gräsmattan och pustade ut efter en joggintur med grannen och baseballträt efter sig. hah.

i fredags var det jobb, innan det bar iväg till R. i farsta. massa film och välbehövt prat. så bra så! hj'lpte han även steka sina hamburgare. gick så bra sååå. börjar ju bli duktig nu, heh ;) åkte hem på kvällen [natten]. mötte någon stöddig typ på tunnelbanan, han tände en cigg i vagnen och jag markerade ett "respektlöst" genom att gå till andra sidan av vagnen, så långt det bara gick. hans kompis skrek åt honom att visa lite respekt. jävla grej.

mötte samma lilla "gäng" [fyra pers] på bussen mot backlura. fanns inga platser så gick längst bak, där satt dem. en ny cigg tändes innuti bussen. jag började hosta och han gick fram brevid mig. tittade på mig och blossade.
mitt humör och stubin satt redan i tårna. jag SKREK - VAFAN LÄGG NER!! han blev inte jätte glad, så fortsatte. tre bloss senare och jag skrek igen. fan vad arg jag var. okej att röka, men tänk den dagen det kommer någon med astma utan medicinen till hands. fan jävla äckelmänniska. usha.

jaja, apropå skrika, ropar mamma nu. något mildare i rösten än vad jag var i fredags natt. men vi ska till kisda nu. min faster har utställning på sina tavlor där över helgen också. hörs sen. heeey.


hah. jag gör nog allt för att få den himla maten att se snäppet 'roligare' ut !


..kanske aldri kommer bli någon kock. men se så fint det blev! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: