helvetesnatt gånger tre .


Goder,orgon [jaja, klockan är tolv.. hah. men på en söndag är det ursäktat, ha!]
startar dagen med en kylklamp på halsen, skönt va? nä vet någon vad .. bara för att jag sa till Mia här om dagen att det har dragits ned på antal golvningar, har det hänt tre nätter i rad, kan inte minnas senast det hände TER NÄTTER I RAD ?! fan helt jävla .. tärande. U S H.
jag som hade en så himla bra kväll med J. var glad innan, under och efter. sen bara POFF.  mamma var snäll och försökte skämta lite när jag satte mig vid köksbordet efter att ha flyttat ned för att undvika att hamna i syn eller hörselfältet för lillebror och hans vän. spel, ville hon spela. jag grät lite i ångest och förtvivlan, mascara rann ut och hon ville hämta removern. jag hämtade en påse och fick ett glas vatten. vad ska [kan] hon säga eller göra ? ingenting.. Det fortsatte till sent under natten fastän klockan inte alls var mycket. kunde inte sova på grund av all jävla skitångest, lpg vaken till sex igen. minst.
mamma sa att hon visste att jag inte kunde styra osv. ändå finns många obesvarade frågor varenda gång. hon kunde nog inte heller sova och vaknade titt som tätt för att gå ner och säga till sin dotter att sluta. gå och lägga sig. det är svårt att förklara något man själv knappt förstör, dessutom i samma veva som kropp och huvud är översvämmat av ångest och självhat. fruktansvärt, och jag vill inget helldre än att bli bra, få ett stopp på detta sjuka och bli en normal frisk liten sak istället. en ätstörning förstör så jävla mycket, sätter käppar i hjulet, käppar av stål istället för trä. Its sucks to be me .

nu, stan och teater. nya tag. hoppas halsen bara kan sluta se ut som en boll. men förstår den efter tre helvetesnätter..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: