vilken dag, vilken timme. aha. onsdag.

det är ofta.
det där med tiden., som inte spelar mig någon roll. siffror som frökenUR bekräftar för mig är de samma som samhället ser. ändå tittar jag, alltid. när ska jag åka och när ska jag vara framme. hur många timmar är det kvar innan jag får gå och sova, försöka rädda den natt som annars skulle spenderas på ett badrumsgolv.
jag orkar inte med ångesten mer. inte idag. inte nu. vi stryker ett sträck. här och NU.


har varit med pappa i ett [för oss] relativt nytt centrum-. gått runt och bara strosat. fastnat vid diverse klockaffärer, i jakt på teknik. kamera, klocka ..och jackor. det är vad pappa gillar. hah.
jag försöker [dock rätt förgäves] söka julklappar till alla nära och kära. min far väntar på en datorskriven lista som han kan pricka av efter varje inköp. way to go! hah.
nu skulle han i varje fall iväg på en fin kväll med gamla vänner. bad honom byta shorta innan, heh. ärlig.

jag ska åka och träffa min fina vän, som jag köpt en lite för tidig julklapp till, hih. och tacisås ska jag minnas.
take care. kommer tillbaka när humöret är något förbättrat. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: