terapeut-bilen


hej alleman.
kvällen igår blev lång men ändå uthärdlig. låg i soffan och kollade film efter film långt efter att mamma släckt sin lampa och sagt godnatt. ville sova, men ändå inte. strax innan klockan tre förmådde jag mig att ta en sömnis. jaja, ny dag idag. tack & lov. eller nej, det är bara så synd när det blir som det blev igår ibland. blä.

gick upp vid ett, tog bilen en timme senare. skön musik på hög volym, trots att jag alltid lyssnar på BANDIT tycker jag att det är avslappnande och skönt att köra runt. det händer att jag sitter kvar i bilen efter att jag ställt in den i garaget. bara sitter ..och andas. jag och musiken. riktig terapeut bil det där, hah! :)

det jag gjorde i centrum var att snurra runt lite efter julklappar. svårt med beslutsångest, men lyckades i varje fall komma hem med en julklapp till mamma, och en 7up light till mig + läkerol. mums. idag får man äta sånt. yepp.
blir för i övrigt en lugn dag idag, och imorgon gissar jag. men just idag. det blir bra det.

nya jackan; :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: