starta ny dag, va ?


men vad i helskotta. tredje gången gillt med detta inlägg. tror att nattens sömtablett intogs i ett lite tidigare stadium än vad den borde, jämförande med när jag lyckades somna.. hah. hoppas att inte allt för många läsare tittat igenom mitt senaste inlägg, då jag knappt ser vad det står, eller ens visste att det var något jag skrivit och publicierat. inte bra inte bra. men ska aktivera min skarpaste del av hjärnan och göra mitt ytterna för att rätta till och förstå mina egna meningar .. utmaning. wish me good luck!



hej du där.
har så mkt bra att berätta, mycket dåligt att informera. har kvar både [fortfarande påverkande] mentala och syndbara käsnkor från lördagen. och då ska vi inte prata om dessa svullnader. vågar knappt gå förbi en spegel, ännu mindre titta i den. ush. vill inte ens vara ute bland människor just nu.. hemskt.
Lördagen. då jag mådde helt perfekt bra fram tills att jag mitt i natten vaknade på en tröja som madrass, spyor som påslakan, toalett som godsedjur och en liten handduk som täcke. allt från den natten är bara..hemskt.

däremot, gårdagens kväll slutade helt okej BRA med min fina vän jennifer som precis flyttat. kaosigt med fint. haha. TV, gurka&rödpaprika + dipp och babbelskväll - hur fint och bra somhelst. behövligt. länge sedan sist,,
nu har jag fått en sömntablett, gurka och även tillgång till ett glad varm mjölk. sova sen. jag kan .. sov bäst !! :) Deds

här kan ni få se en bild från fredagen istället. jag får mitt linne dekorerad och är jättenöjd ..tydligen. haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: