PaPPas Dag


Godermorgon.
Detta är otroligt, varenda söndag känns det som nu. att jag just ursäktar mig på dagens namn för att säga att det är okej att sova. för det har jag gjort. tolv timmar tror jag att vi kunde få ihop det till, minus alla uppvakningar, men det gör detsamma!  är fortfarande lite trött, men på ett helt annat sätt liksom. inte utmattad.

har börjat min dag med att skriva ut ett litet fars-dags kort som ska flyta med det lilla paketet jag slog in under gårdagens lite mer aktiva timmar. tog mig faktiskt upp från depp-högen i sängen, ner till TV och lite mer ciliviserat liv. mamma och patrik utgjorde civilisationen, hah. apropå mamma kom hon upp för någon timme sedan, till mitt rum där hon hittade en ganska nyvaken mig. "D, det här är nog det normalaste du gjort på länge!" hmpf. :p

mår bättre idag. ångesten ligger och gnager, men det kommer den att göra tills dess att några dagar utan nattliga kräkningar passerat. för ja, nu ska det banne mig få passera "fria" sådana dagar. och det med basta !!

Idag är det inget mindre än Fars-dag också. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LILLA FJÄDRIS-PAPPA !!  ♥ ♥




jag och pappa på midsommarafton . :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: