pannkaka av pannkakorna.


hej hoppalopp! idag är det fredag, men en annan ligger ju lite efter. så vi börjar med torsdag!

Igår alltså. tight schema kan man säga, började morgon och förmiddag med jobb. blev hemhämtad av pappa för att slänga av mig jobbkläderna och springa ut till honom och bilen igen. en trip till fridhemsplan och behandling, dubbeltimme as usual. det gick bra. gav henne fjärilsbilderna också. :)
direkt därefter åkte vi vidare till sveavägen för att handla vinterjacka - jajjamen bring it on december !

Direkt efter det, snabba ryck till tunnelbanan och påbörja färden mot Farsta. skulle möta R. på Ica, men hittade inte honom.. sprang runt och letade bland alla olika matvaror, men icke !
ännu snurigare blev det när smset "jag står i kassan" kom, men inte fanns det någon där. men duktig som man är hade jag gått in i närmsta dörr så fort jag såg ica - skylten. vilket gjorde att jag hamnat på Lidl. HAH. typiskt.

jag fick äran att både laga och välja hans middag - pannkakor. skulle visa mig duktig och snurra pannkakan a lá pippi långstrump. Den hamnade på golvet. måste nog öva lite, för hela TVÅ pannkakor lyckades jag åstakomma från den smeten .. hah. nästa gång kan jag ! ;D

men kvällen trots pannkakorna var hur bra som helst. som alltid. TACK för det R. ! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: