koffein


Tjoflöjt !
måndag och ny vecka. städerska och väckarklockan på kvart i sju. lite halvkul när man börjar klockan ett..
tog bilen lilla minibiten till pappa, sa hej och la mig i sängen. svarade på lite sms och spelade wordfeud.

mamma försökta skicka lite pepp-sms på morgonkvisten. nappade inte helt, känt lite för hopplsöt nu. men det betyder ju fortfarande, att hon hoppas och tror., jag hoppas att det håller i sig tills det blir bra och bättre. det är en ständig fråga om ork, vilja och tid. men någon gång tror jag att det kommer bli bra, det måste.

nu har jag hjälpt pappa tömma en av hans pepsiMAX flaskor, snällt va? heh.. börjar jobba vid ett som sagt, inom två timmar står jag där bakom kassan och träffar människor. det blir bra det, och kul. se hur energin är bara..
men nu har man ju typ 1,5L koffein i sig. woohaa. hoppas att det hjälper ..



bild från förra nyårsafton, Australien .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: